Hoito-ohjeet

Villa

Tuuleta. Villa rakastaa tuulettamista. Jopa likatahrat häviävät tällä konstilla. Jos kuitenkin tulee pesun tarvetta, villapesuohjelma on paras vaihtoehto. Villatuotteet on varustettu käsinpesumerkillä.

Valitse koneestasi joko käsinpesuohjelma tai villapesuohjelma. Älä rumpukuivaa. Kuosittelu on syytä tehdä kosteana ja kuivata tasossa.

Merinovilla

Tuuletus on myös merinon paras hoitokeino. Merinovilla on erityisen pehmeä materiaali ja soveltuu jopa paljaalle iholle kutittamatta. Luomumerinovilla on pehmeämpää kuin perus merinovilla. Käyttämämme merino on käsitelty konepesua hieman paremmin kestäväksi.

Erittäin hellävarainen konepesuohjelma/hellävarainen villapesuohjelma
Täytä ainoastaan yksi kolmasosa koneesta. Voit myös käyttää joko pesupussia tai villa/silkkipesuohjelmaa. Muista, että myös pesuohjelman linkouksen on oltava erityisen hellävarainen. Älä käytä kuivausrumpua.

Luomupuuvilla

Luomupuuvilla soveltuu pehmeytensä ansiosta erityisen herkällekin iholle. Ja, koska materiaali on pehmeää, pesun on syytä olla normaalia puuvillaohjelmaa hellävaraisempi.

Puuvilla saattaa kutistua hieman ensimmäisessä pesussa. Olemme esipesseet kaikki neulokset ennen tuotteen leikkaamista. Tästä huolimatta voi ensimmäinen pesu hieman kutistaa tuotetta.

Tuholaiset

Villa ja merinovilla ovat erityisen herkkiä muutamille tuholaisille. Luomulaatuinen vielä herkempää, koska materiaalia ei ole koisuojattu. Turkiskuoriainen sekä koi ovat pahimmat viholliset. Muistathan siis suojata neuleesi säilyttämällä sitä esimerkiksi tiiviissä muovipussissa tai paras ratkaisu, muovilaatikossa, kun tuote ei ole käytössä.Hyvä keino torjua koihyökkäystä ilman myrkkyjä on Ruskovillan Koiansa.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.5.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Johanna K. Design

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa ja Euroopan Unionin alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

 Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Maksutapoina toimivat kotimaiset verkkopankkimaksut, luottokortit ja lasku.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrailin maksuihin liittyvät ehdot.  Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Johanna K. Designin yleiset ehdot. Valitessasi PDF-laskun, tilauksesi käsitellään maksun näkyessä Johanna K. Designin pankkitilillä.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@johannakdesign.com tai puhelimitse +358 45 652 6981

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Toimitusaika on pääsääntöisesti 2-7 arkipäivää. Aikuisten merinovillahaalarit valmistetaan tilauksesta ja niiden toimitusaika on 14-30 vuorokautta. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Knit Designer- suunnitteluohjelmalla suunniteltujen omien neuloksien toimitusaika on 14-30vrk. Toimitusaika vahvistetaan sinulle, kun tilaus on otettu vastaan, viimeistään noin kahden vuorokauden sisällä tilauksesta.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen maksaa lähettäjä. Knit Designer-suunnitteluohjelman avulla suunnitelluilla neuloksilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta. Tarkistathan huolellisesti suunnittelemasi mallin.

Liitä palautukseen mukaan:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Johanna K. Design:n tilausvahvistuksesta

    HUOM! Emme hyvitä palautuksia, joista ei ole ennalta sovittu sähköpostitse tai joiden toimituksesta on kulunut yli 14 vuorokautta.

Palautusosoite: Johanna K. Design, Hakkenpääntie 589, 23310 Taivassalo, p. 045 652 6981

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.